Uitdaging

Bistro De Smederij is onderdeel van een echt familiebedrijf. Tegenover de bistro runnen Marco en Wilma Jansen eetcafé Jansen & Jansen. Eveneens op loopafstand is café De Jongens te vinden, waar Raymond Jolij mede-eigenaar is. Zowel de bistro als het eetcafé en het café draaien dankzij een fantastisch team,

Strategie

Vindbaarheid, eenvoudig en snel reserveren waren de wensen van de Bistro. Op iedere webpagina kan een gast een reserveren plaatsen.

Aanpak

Voor Bistro de Smederij heb ik een WordPress website opgezet met een hoge mobielvriendelijkheid. Immers 90% van de sitebezoekers doen dit op hun mobiele telefoon (ze willen snel reserveren, het menu bekijken of een sfeerimpressie krijgen).

Wil jij
ook zo’n site?

Wil jij
ook zo’n site?

Het proces

Waar begin je mee tijdens zo’n project?

Galerij

Enkele screenshots van succesvolle pagina’s.

Resultaten

Waar doen ze het nou eigenlijk voor

90%

MOBIELE BEZOEKERS

90%

RESERVEERT ONLINE

95%

BEKIJKT HET MENU

100%

MOBIELVRIENDELIJK